joi, 24 iunie 2010, 13:16
Alice -The story of my Game-

"Just like a pitiful young hare...
What is reflected in the glassiness of your eye ?
Strange and inverted, the corpse of your memoris slipped through your sky
Further into you..."
Alice - D


Azi am sa iti povestesc umpic despre jocul meu...
Azi am sa iti povestesc umpic despre Alice, Alice a mea...

Viata e un joc, ti-am mai spus asta, parca. Trebuie sa tratam lucrurile cu imaginatia unui copil, sa ii intelegem credintele si modurile imature de a actiona, pentru ca la final sa le putem exploata intr-un mod asa-numit matur. Poate parea ceva mai rau de atat?
Ei bine, nu stiu. Dar sa lasam asta.

Fiecare joc are mai multe jocuri inchise in el. Gandeste-te la Metropolis, sau alte ciudatenii de genul, in care trebuie sa faci o gramada de chestii inainte sa ajungi la scopul in sine. Ei bine, in jocul vietii asteia, eu am jocul meu personal. Ii spun The Alice Game, adica Jocul Alice.

Alice este lumina, intunericul, cerul si pamantul inspiratiei mele, ca sa o zic in termeni aiuriti. Alice este prietena mea, sora mea, iubita mea, si tot ce iti poate trece prin cap. Alice e iluzia mea, prietena mea imaginara, daca vrei, stapana jocului meu.

Orice intra in contact cu mine participa la joc. Tu participi pentru ca imi citesti blogul. Nu iti dai seama, pentru ca nu o poti vedea pe Alice, chiar daca e langa tine. Da, serios! Nu stiu daca acum e, dar cand ai citit primul cuvant de pe blogul meu, a fost. Ia-o ca pe o chestie psihica si razi apoi, daca nu ai facut asta pana acum; te vei simti mai bine.

E un joc in care nu sti ce faci. Nu iti dai seama cum s-a intamplat sa participi, pentru ca nu are pasi dupa care sa te ghidezi, nu are reguli, sau orice alt ceva ce il poate face un joc. Pur si simplu suna aiurea, e fara sens; nu sti in ce consta, daca macar consta in ceva. Nu sti nici macar scopul.
N-ai nevoie de nici unul din detaliile alea. Faci parte din joc pentru ca existi si ca exist. Nu o lua ca pe ceva rau. Doar razi.

Nu mai vreau sa scriu acum; am obosit, si Alice se va supara pe mine. Dar o sa mai pomenesc de subiectul asta, o sa observi. Te vei plictisi pana al urma, dar vei rade, si tot e bine. E bine sa razi, nu-i asa?

"The key to your castle is lost.
With poison in your mouth,
Creation is shaken"


About me
Sunt o Alice din Tara Minunilor si m-am pierdut in Lumea Contemporana. Lumina si intunericul sunt iluzii sau vise, deci le combin. Trecutul si viitorul sunt vise sau nimic, deci caut prezentul si le plang.



Archive
Alice -The story of my Game-


Credits
Layout: tuesdaynight
Image: xo
Font: Dafont