duminică, 27 iunie 2010, 07:42
Si totusi...

"But how splendid, I'm unlocked
Just like a crazy little bird that wants the birdcage
A flower that embraces lies"
Tsukihana - Nana Kitade

Azi am mancat vata de zahar.

N-am mai mancat vata de zahar de... o vreme. E dulce, pufoasa si lipicioasa, dar asta sti si tu, corect? Ei bine, astazi am aflat cat de acra poate fi.

Nu ma intelegeti gresit, probabil nu era acra cu adevarat. In fond, e facuta din zahar, nu-i asa? Poate papilele mele gustative au simit-o dulce, dar eu am ramas cu impresia de acru. Sper ca nu incep sa confund si gusturile...

Si poate ca nici nu am vrut chestia aia pana la urma. Dar era atat de ciudat sa trec pe langa oamenii cu bestii de zahar in mana si sa ma gandesc ca azi ar fi o idee buna sa imi iau si eu una! In fond, azi as fi putut sa fac atat de multe lucruri... as fi putut sa ma duc sa desenez in parc, sa pictez, sa mananc porcarii, sa citesc carti in limbi pe care nu le cunosc... orice.
Nu am teme, obligatii, program sau orice alt ceva asemanator.
Sunt libera sa fac ce vreau.

Si totusi...

De ce ma simt atat de aiurea in legatura cu asta?

"But I'm surrounded by silence
In the boisterous room"


About me
Sunt o Alice din Tara Minunilor si m-am pierdut in Lumea Contemporana. Lumina si intunericul sunt iluzii sau vise, deci le combin. Trecutul si viitorul sunt vise sau nimic, deci caut prezentul si le plang.



Archive
Si totusi...


Credits
Layout: tuesdaynight
Image: xo
Font: Dafont